Sabtu, 21 Ogos 2010

Pengaruh internet terhadap manusia melalui kesihatan

Reformasi kesihatan dapat mengubah dunia dalam beberapa kaedah melalui perubahan sosial masyarakat yang akan membantu manusia terhadap maklumat kesihatan khususnya melalui capaian internet. Bidang perbatan yang dapat membantu golongan yang memerlukan bantuan khas memberi peluang sosial baru kepada orang cacat melalui penggunaan internet 

5 ulasan:

  1. Benar kesihatan sangat penting dalam apa hal pun...so rajin-rajin bersenam...ya

    BalasPadam
  2. Jangan terlampau banyak makan kambing. Daging tidak berapa bagus untuk kesihatan.hehehe

    BalasPadam
  3. ba.. saya sokong penghulu.. saya pun tak boleh makan kambing.. kalau makan memang saya tumbang macam kambing juga nanti.. biarlah saya makan sayur ja.. vegetarian la konon-kononnya..

    BalasPadam
  4. Kesihatan ialah nikmat paling berharga. Tanpa kesihatan hidup tidak bererti. Keluarga terabai, kerja terbengkalai dan kos perubatan pula tinggi. Hargai kesihatan. Kita boleh memperoleh maklumat kesihatan melalui internet kini. Mudah dan cepat. Bolehlah kita berhati-hati dari segi pemakanan. En. Richard dan Salasiah, saya pun peminat daging kambing. Tapi kini terpaksa dikawal. Wah, vegetarian...mahu kuat hati tu...tapi apa salah mencuba kan. "Alah bisa tegal biasa."

    BalasPadam
  5. Fen...apa kata kalau kita masuk kelab Vatiterianmacam Sal...Nie asyik dengan kelab kambing je...hehe. Hidup kita ni anugerah tuhan yang paling indah. Oleh itu, peliharalah hidup ini dengan menjaga kesihatan agar tuhan yang menganugerahkan kehidupan senang hati..

    BalasPadam